Hızlı ve öfkeli 5 türkçe dublaj İzle

Hızlı ve Öfkeli 5 filmi

Hızlı ve Öfkeli 5

Filmin Konusu: Hayatını kendi kuralları içinde yaşayan macera meraklısı ve hız tutkunu bir adam olan dominic kendisine diğer çete olayında yardım eden Brian ile yıllar sonra bir araya gelir.Bu sefer ikili birbirine karşı olmak yerine iş ortağıdırlar.Amaçları bir birinden değerli yarış arabalarının sevkiyatı sırasında onları hareket halindeki bir trenden çalmaktır…
Filmin türü: Aksiyon, Dram, Gerilim, Macera, Polisiye, Suç
Seçenek: Türkçe Dublaj

LÜTFEN OKUYUN….!!! Tek parça alternatiften video izlerken premium üyelik istendiginde videonun devamını izlemek için yandaki tek parça 2 seçenegine geçiniz ve play tuşuna basınız.Videoda kaçıncı dakikada kaldıysanız video çubuğunu o dakikaya kadar sürükleyiniz.Böylelikle videoyu sorunsuz tam izleyebilirsiniz.Ya da modeminizi resetleyerek kaldıgınız yerden devam edebilirsiniz.

[tab:Video BB]
http://www.videobb.com/e/pwNbtsBcMIDn

[tab:VideoZer]
http://www.videozer.com/embed/hmiTQdNI

13 responses to this post.

  1. Posted by sahin on Ağustos 20, 2011 at 1:37 pm

    sizi seviyorum ben bu filmi okadar aradım bulamadım turkce dublaj olarak ben herkese bu siteyi oneriyorum.!

    Cevapla

  2. Posted by KENAN SARICA on Ağustos 20, 2011 at 8:01 pm

    film süper serinin en iyi filmi izlemeye değer.

    Cevapla

  3. Posted by memo on Ağustos 21, 2011 at 6:28 am

    abi bu adammın filmleri manyak,
    gerçekten övgüyü hakediyor

    Cevapla

  4. Posted by mustafa akbal on Ağustos 21, 2011 at 6:28 pm

    bu filmi hep alt yazılı ve görütüsü bozuk izliyordum ama şimdi hd kalitesinde bu filmi bu siteye getirenlere çok teşekkür ediyorum

    Cevapla

  5. Posted by onur on Ağustos 27, 2011 at 12:13 pm

    şahane herkes izlesin ve tükçe dubaljı yapan lara çokk teşekür

    Cevapla

  6. Posted by filimkoliyim aga on Ağustos 28, 2011 at 10:27 pm

    bütun serisini izledim amaen güzel 1. bölümüydü

    Cevapla

  7. Posted by orhan on Ağustos 29, 2011 at 12:35 am

    görüntü & ses kalitesi mükemmel paylasım için sonsuz teşekkürler son zamanlardaki en iyi film sitesi hersey icin tesekkürler..

    Cevapla

  8. Posted by rıfat on Eylül 5, 2011 at 1:55 am

    admin ben siteyi uzun zamandır ziyaret etmiyordum çok güzel olmuş gerçekten emeğinize sağlık

    Cevapla

  9. Posted by ahmed on Eylül 6, 2011 at 2:01 am

    gercekten site tek kelimeyle harika emeginize saglik

    Cevapla

  10. Posted by göksal on Eylül 28, 2011 at 8:27 pm

    muy buena película digna de ver es un maníaco

    Cevapla

  11. Posted by aksarayli on Ekim 1, 2011 at 4:39 am

    türkler bence dublaj yapmayi birakmali almanlarin dublaji türklere 10 ceker

    Cevapla

  12. Posted by berkay on Ekim 17, 2011 at 6:19 pm

    Arkadaşlar Filim Süper Her yerde aradım Burda Bulamadım Gerçekten Teşekkür ediyorum PRemium istmeedi ama öbür filimlerde istiyor oda olmasa bu site süper olur kusursuz olur ama her iyi şeyin bir kusurunu mutlaka vardır tek kusursuz Allahtır. Filimde katkısı olan olmayan herkeze teşekkürler.

    Cevapla

  13. Posted by Emre on Ocak 18, 2012 at 9:26 pm

    Ben bogle flim gormedim ömrüm hayatımda herkes izlemeli🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

