Halk Düşmanları türkçe dublaj

halk düşmanları filmiFilmin Konusu: Amerika’nın en hızlı ve bunalımlı zamanında geçen filmde FBI ajanı Melvin Purvis o dönemlerin en ünlü suçlularından biri olan Dillinger, Baby Face Nelson ve Pretty Boy Floyd’u cezaevine tıkma çabalarını anlatıyor. Zorlu bir görevi olan FBI bunu başarabilecekmi dersiniz…
Seçenek: Türkçe Dublaj
Film Yapımı: 2009 ABD
Film Türü: Aksiyon, Biyografi, Suç, Tarih
Oyuncular: Johnny Depp, Christian Bale, Marion Cotillard, Emilie de Ravin, Channing Tatum, David Wenham, Giovanni Ribisi, Carey Mulligan, Stephen Dorff

Halk Düşmanları türkçe dublaj Part 1 izle
[flashvideo file=http://video.ak.fbcdn.net/cfs-ak-snc6/214273/14/203624076327165_18347.mp4?oh=083131d3f565a2fd84b10d3dcf6eb8fe&oe=4DAE7900&__gda__=1303279872_9f2dc39d9bd1919303d9e78f2e5e7453 /]

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8

3 responses to this post.

  1. Posted by murat on Nisan 18, 2011 at 8:42 pm

    halk düşmanı ilk part sona doğru takılıp filmi başa alıyor düzeltilirse sevinirim.tşkkrlr

    admin cevap: mozilla firefox deneyin

    Cevapla

  2. Posted by Musap on Nisan 20, 2011 at 3:51 pm

    Aslında nerden tşkr ediceğimi bilemedım sanırm burasıda yeridir
    yaklasık 6 aydır ınternet uzerınden fılm ızlıyorum ve suanda sorunsuz olarak , film sunan nadir ve kaliteli sitelerdensınız
    sürekli olaya mudahele eden bir admin olmasıda cabası.
    sitenize tşkr eder bizler için başarılarınızın devamını temmeniyi borç bilirim.
    elinize sağlık

    Cevapla

  3. Posted by celil on Nisan 22, 2011 at 4:02 am

    gercek iyi film ilk cıktıgı zaman izlemeye gitmistim burdada izledigim iyi oldu admin arkadas ben yaziyorum ama bir tsk etdigin yok arti kanalda tek admin misiniz yoksa baska ingilenen varmi bende admin olmak isterim onun icin sordum fazla anlamam ama😀😀😀😀

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

