Ateşle Oynayan Kız türkçe dublaj izle

Atesle Oynayan Kız filmiFilmin Konusu: İsveç teki Fuhuş çetesini çökertmek için büyük bir araştırma içerisine giren Mikael araştırmada dosya görevlisini ve kız arkadaşını ölü bulur. Daha sonra polis parmak izi olan Lizbeth’in peşine düşer Mikael, Lisbeth’in masum olduğunu kanıtlayabilmek için cinayetleri araştırmaya başlar. Bu araştırmalar sırasında, peşindeki adamların Lisbeth’in geçmişiyle bağlantılı olduğunu fark edecektir.
Seçenek: Türkçe Dublaj
Tür: Polisiye, Suç, Gerilim

Ateşle Oynayan Kız türkçe dublaj Part 1 izle
[flashvideo file=http://video.ak.fbcdn.net/cfs-ak-snc6/81717/295/200671833298596_2787.mp4 /]

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7

15 responses to this post.

  1. Posted by kuzeykan on Nisan 2, 2011 at 1:47 am

    arkadaşlar bu filmi izlemeden ewel edejha döwmeli kız adlı filmi izleyin bu galiba onun ikisi 3 partıda tıklarken az buçuk baktım öleydi zaten birinci partın başında da o filmden sahneleri de almış üstelik aynı adam we aynı kadın oynuyor

    Cevapla

  2. Posted by neslihan on Nisan 4, 2011 at 1:15 am

    bence çok güzel bir filmdi.3. seri olan ‘arı kovanına çomak sokan kız’ filmini merakla bekliyorum…

    Cevapla

  3. Posted by deniz asa on Nisan 7, 2011 at 3:34 pm

    serisinin harika filmi. kitaplarını sabırsızlıkla okudum. filmide güzel olmuş.emeğinize sağlık.3. seriyi bekliyorum.

    Cevapla

  4. Posted by atila on Nisan 13, 2011 at 12:48 am

    güzel teşekkürler

    Cevapla

  5. Posted by ekselans on Nisan 20, 2011 at 2:27 am

    vakti olan izlesin derim çok yavaş ilerleyen bir film

    Cevapla

  6. Posted by deniz_devrim on Temmuz 18, 2011 at 6:43 pm

    olağanüstü 3 kitabıda okudm ama arı kovanına çomak sokan kız ın filmini izlemedm….2 filimde muhteşem ama ejderha dövmeli kız daha güzellldiii..:)

    Cevapla

  7. Posted by çağla vural on Ağustos 12, 2011 at 6:05 pm

    kitabı çok değiştirmişler yaaa:((( ayrıca kitaptaki heyecanı filme yansıtamamışlar hem ejderha dövmeli kız filminde hem de bufilmede aşırı bir hayal kırıklığı yaşadım…kitap çok çok daha farklı ve güzel

    Cevapla

  8. Posted by ismail on Eylül 15, 2011 at 1:00 am

    çağla vural sana katılıyorum çok degişitirilmiş gerçekten bu filmden keyif alanlar çok şey kaybetmiş bence kitaplarını okumalısınız farkını yaşayın🙂

    Cevapla

  9. Posted by mesut güzel on Kasım 7, 2011 at 12:20 pm

    cok güzel olmuş ellerınıze saglık

    Cevapla

  10. Posted by lale on Aralık 13, 2011 at 9:04 pm

    konusu ne bununn açklasn brii

    Cevapla

  11. Posted by Lvnt on Ocak 2, 2012 at 9:10 pm

    Film kitaba sadık kalmış, çekim aşamasında da yönetmen bunu söylemişti.Yazara ölümünden dolayı saygısı nedeniyle senaryo ya uyulmuş aksini söyleyen kitap elinde filmi seyretsin.Aynı film üçlemesini amerikalılar ve ingilizler ortaklaşa çekiyorlar hatta yakında vizyona girecek.Başrolde yeni nesil james bond oynuyor duyurulur.

    Cevapla

  12. Posted by ayşe on Ocak 5, 2012 at 11:12 am

    ben kitabın üç serisini de okudum fakat kitabı okumayan biri konunun ne olduğunu anlayamaz filmden bir ve filmin kitapla hiç bir alakası yok orda durumlar farklı burda farklı

    Cevapla

  13. Posted by hasan on Ocak 16, 2012 at 12:41 pm

    öncelikle cok guzel
    önce kitabı okudum sonra flim izledim kısacası HARİKA

    Cevapla

  14. Posted by esra on Ocak 26, 2012 at 10:27 pm

    ayşe’ye katılıyorum. kitaplar çok sürükleyici ve tabii ki ayrıntılı. ben filmi kitapları okumadan izleseydim hiçbirşey anlamazdım. sanki filmlerde herkese kitabı okumuş muamelesi yapıp ordan oraya atlanmış bağlayabilene aşkolsun. fakat şunu söylemeden geçemem karakterler tıpkı kitaplarda anlatılanlar gibi kişiler konusunda hiç hayalkırıklığına uğramadım tam da düşündüğüm gibiydi hepsi

    Cevapla

  15. Posted by Raina on Ocak 30, 2012 at 7:18 pm

    Birinci filmdeki sağlam senaryo ve
    oyunculuk bu filmde yok malesef!
    Aynı kişiler oynasaydı harika
    olurdu…..

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

