Toprak Altında türkçe dublaj

Toprak Altında filmiFilmin Konusu: Irakta göreve yapmakta olan Paul Conroy bir Amerikan askeridir. Bir grup Iraklı direnişçinin saldırısına uğrayan Paul, gözünü açtığında ölümle burun buruna olduğunu görür. Paul uyandığında kendisini bir tabutun içinde gömülü halde bulmuştur. Oraya nasıl ve kim tarafından getirildiğini bilmemektedir. Ölmemek için zamana karşı yarışmak ve klostrofobinin doruklarındaki bu kabusu atlatmak zorundadır.
Filmin Başlığı: Toprak Altında filmi izle
Seçenek: Türkçe Dublaj
Tür: Korku, Gerilim,

Toprak Altında türkçe dublaj Part 1 izle
[flashvideo file=http://video.ak.fbcdn.net/cfs-ak-snc6/83537/668/196650077034105_23211.mp4?oh=16441e1deeda92e3a09a93841742790e&oe=4D827500&__gda__=1300395264_0c54f383179383beaaf5441f7ff7fd47 /]

Sayfalar: 1 2 3 4 5

12 responses to this post.

  1. Posted by dogukan on Mart 16, 2011 at 5:24 pm

    film çok güzel bence filmin konusu anlatımı ve bir adamın çaresizce hayatta kalma mücadelesi aayrıca vizyonkolik ve tvmakinesi ndeki admin arkaslara tşkler başarılar

    Cevapla

  2. Posted by vurdumduymaz on Mart 17, 2011 at 2:01 am

    mükemmel bir film izleyin arkadaşlar

    Cevapla

  3. Posted by isa on Mart 23, 2011 at 12:21 am

    BU NEYA .BU NEYAadam kurtulamadı fılmın sonu kötü bitti olmadı bu ya valla u anda bende cok kotu oldum.site harıka emegınıze saglık basarılar

    Cevapla

  4. Posted by olçun on Nisan 18, 2011 at 12:05 am

    mükemmel di ama bu hiç güzel bitmedi yha :()

    Cevapla

  5. Posted by beadblock on Nisan 29, 2011 at 6:13 pm

    emeğinize sağlık izlenecek bir film tabut içersinde olduğundan biraz karanlıktı🙂 ama olsun teşekkürler.

    Cevapla

  6. Posted by uğur on Mayıs 9, 2011 at 2:03 pm

    arkadaşlar film harika da siz yorumlarınızda sonunu da zöylemişsiiz o yüzden fala heycanlanamadım sonunda kurtulacakmı diye münkünse bir daha başka bir filme yapmayın

    Cevapla

  7. Posted by feyza on Eylül 15, 2011 at 12:13 pm

    süper bir film ilk yayınlandığında ben sinemada izledim 2.sinide burda bidaha izledim bütçe yok 0 bütçeyle tek kişiyle karanlık bir ortamda bu kadar güzel bir film çekilir yaa ama sonunda adam ölmeseydi güzel olurdu demi😦

    Cevapla

  8. Posted by tuba buşra on Ekim 4, 2011 at 1:47 am

    ben çok beğendm sıkılmadan izleddim ama ölmese dah iyidi tabi

    Cevapla

  9. Posted by Serhat on Ekim 19, 2011 at 12:36 pm

    yahu filmin sonunu yorumlarda yazdığınız için yazanlara EXTRA teşekkürler sayenizde filmi izlemekten vaz geçtim!! yorum yapan kişilerin bilmesi gereken en önemli nokta değilmidir izleyenin tadıı kaybetmemesi için sonunun söylenmemesi gerektiği !!!! Helal olsun sizlere ne diyim

    Cevapla

  10. Posted by nihal on Ekim 21, 2011 at 6:52 pm

    harika bir filmdi inanın hop oturdum hop kalktım gerçekte olası şeyler öyle ölen çok zaten gerçekten alınmadır bu film siteye teşekkürler

    Cevapla

  11. Posted by born on Şubat 7, 2012 at 3:38 pm

    admin burda sanada görew düşüyo böyle görgüsüzlerin yorumlarını silmelisin.. zaten yorumda değil saçmalık..

    Cevapla

  12. Posted by emre on Mart 17, 2012 at 12:48 am

    her filmin altına filmin sonunu söyleyen salaklar olmak zorundamı lütfen yorumları yaparken şu filmin sonunu söylemeseniz diyorum marifettmiş gibide ölmeseydi iyidi yok sonu kötü bitti afedersiniz ama sordukmu napalım malesef halen böyle insanlar var küfür etmekte istemiyorum neyse anladı onlar.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

