Otel 2 türkçe dublaj izle

Otel 2 filmiFilmin Konusu: Otel 1 serisinin devamı olan Otel 2 sinema filminde isem nefes kesen sahneler devam ediyor.. Bir kadın tarafından güzel bir yere davet edilen 3 genç, gittikleri yerde dostluklarını pekiştireceklerine dair 3 genci ikna eder. Genç kızlar aradıkları vahayı orada bulacaklar mı? Yoksa bir açık arttırmanın kurbanları olmaya, dünyanın dört bir yanından iğrenç arzularını doyurmak için gizlice gelen hastalıklı ve ayrıcalıklı kişilerin fantezilerinde birer piyon olmaya mahkumlar mı?
Filmin Başlığı: Otel 2 türkçe dublaj izle
Seçenek: Türkçe Dublaj
IMDB Puanı: 5.7/10
Tür: Gerilim, Gizem, Korku, psikolojik gerilim
Yönetmen: Eli Roth
Yapımcı: Quentin Tarantino
Müzik: Nathan Barr
Süre: 1 saat 35 dakika
Oyuncular: Jay Hernandez, Eli Roth, Barbara Nedeljakova, Takashi Miike, Derek Richardson

http://www.vizyonfilmindir.net/vizyonkolik3/vizyonkolik.swf?file=http://www.filmizleyim.com/webscriptitekparttik.php?git=http://video.ak.fbcdn.net/cfs-ak-snc6/82296/508/1712709051642_24059.mp4&plugins=fbit-1,tweetit-1,sharing-1&dock=true

Sayfalar: 1 2 3 4 5

23 responses to this post.

  1. Posted by denis on Mart 12, 2011 at 3:42 am

    ben sıf bu sıte icın bışeler söylemek ıstıyorum bu sıte başka bır sıte sadece takılmak veayrılıca görmek lazım herkes sıtelere güzeldıyo ama bu sıte super

    Admin Cevap: Güzel yorumunuz için tşk ler . Bu site sizlerin sayesinde güzel oluyor 😉

    Cevapla

  2. Posted by hakan on Mart 12, 2011 at 10:19 am

    admin öncelikle filmler için teşekkürler ama şuan otel 2 filmini izlemeye çalışıyorum ama açmıyor daha önce sizin siteden film izledim ben şimdi neden açmıyor acaba film inmiyor bi türlü

    Cevapla

  3. Posted by volkan on Mart 15, 2011 at 5:10 pm

    ya sıte cok gzl fakat fılm ızlerken ses sonradan gelıyor neden olabılır acaba :S

    Cevapla

  4. Posted by özlem on Mart 19, 2011 at 3:13 pm

    hic ama hc begenmedım tavsıye etmıom salakca film bu ya

    Cevapla

  5. Posted by BERAT on Mart 24, 2011 at 11:11 am

    otel 2 filmini hiç tavsile etmem çok boktandi…xD

    Cevapla

  6. Posted by semra on Nisan 29, 2011 at 3:29 am

    çok boktan bi filmdi bosuna uykusuz kaldım ben oynasaydım daha ıyı bı fılm olurdu

    Cevapla

  7. Posted by Selman on Mayıs 4, 2011 at 1:42 am

    Aynen Öyle

    Cevapla

  8. Posted by yasin on Haziran 19, 2011 at 7:51 pm

    admin ellerine sağlık filmi kesintisiz izledim bu siteyi sık kullanılanlara ekledim bu arda birde kurtulan adam nasıl ölüyo onu göstermediler😀

    Cevapla

  9. Posted by betonum on Haziran 21, 2011 at 9:11 pm

    bu film ve site süper ama adamlar konustuktan sora cıkıyor ses nasıl bir iştir bu yaha

    Cevapla

  10. Posted by mehmet ali on Ağustos 7, 2011 at 8:49 pm

    ben daha filmi izlemedim ama birazdan izliyicem işallah güzeldir😀

    Cevapla

  11. Posted by isimsiz on Ağustos 20, 2011 at 6:22 am

    bukadar berbat bir filim görmemiştim tamamen zaman kaybıydı rezalet ötesiydi kimseye tavsiye etmem film berbat bitti avada kaldı denile bilir konusuda yok gibi bişe

    Cevapla

  12. Posted by eşkaL on Ekim 2, 2011 at 11:33 am

    FİLM TAM BENLIKTİ KAN KORKU HIRS VE NEFRET DOLU Bİ FİLMDİ BU FİLMDE OYNAMAK İSTERDİM

    Cevapla

  13. Posted by basak on Ekim 3, 2011 at 8:54 pm

    iğrençççççççççççç

    Cevapla

  14. Posted by elif on Ekim 28, 2011 at 12:31 pm

    bu filim çok güzeldi yazana teşşekür ederim………….

    Cevapla

  15. Posted by berivan on Ekim 28, 2011 at 12:34 pm

    çok korkuçtu aynı ölüm gibi.😀

    Cevapla

  16. Posted by hande on Kasım 20, 2011 at 8:30 pm

    film açılsa izleyecem de bir türlü açılmıyo

    Cevapla

  17. Posted by Özcan on Aralık 4, 2011 at 7:59 pm

    ya bu nasıl bir film cerenin dediği gibi hiç kan yoktu😀

    Cevapla

  18. Posted by seren on Aralık 15, 2011 at 1:11 am

    Turkce dublajı becerememıssınız…Fılm ıgrenc….

    Cevapla

  19. Posted by simil on Ocak 5, 2012 at 1:34 pm

    çok boktan bi filmi değmez yani bok gibi açık saçık

    Cevapla

  20. Posted by sanane on Ocak 22, 2012 at 6:44 pm

    çok iyi bir filim🙂

    Cevapla

  21. Posted by elif on Şubat 1, 2012 at 7:27 pm

    çok güzeldi kuzenimle izlerken çok afedersinizma korkudan altını kaçırdı ben ise kitlenerek izledim çok güzeldi

    Cevapla

  22. Posted by mehmet on Şubat 10, 2012 at 5:47 am

    KORKU VE HEYCAN SÜPER ARKADASLARR

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

